Sider

mandag 23. april 2012

En liten tur ut

Igår måtte vi bare ut en tur. Det var sååå nydelig, herlig vårvær ute. Til å begynne med ble Timian med et stykke, så vi var virkelig familie på søndagstur, men plutselig nådde vi grensa til Timian, da turte han ikke å  bli med lengre..

 Her er et lite bildedryss fra våren som endelig har kommet til Trondheim.



 Verdens beste, i motlys :)
 Så mye sol at det ble store, fine skygger!

 Gutta på tur
Kristian gjør narr av meg fordi jeg stopper opp for å ta bilder, og ikke finner meg i å bare stå rette over motivet..

3 kommentarer:

  1. fine bilder darling! :) Eg like kvardagsbloggingå di

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! :-) Du e ein flinkis!

    SvarSlett
  3. Jeg og liker veldig godt hverdagsblogginga di! Så godt at jeg slenger meg på;) Søte Timian som blir med på tur!

    SvarSlett