Sider

fredag 1. juni 2012

Heihei!

Jeg har visst blogg jeg. Men jeg har visst eksamen og jobb og mye annet også, som kanskje kan regnes som viktigere enn bloggen, så den har fått lide litt under det. Men men, dere kjenner meg og vet hva som skjer :)

Idag har jeg blitt ferdig med den 2. eksamenen, personlighetspsykologi. Jeg har ikke hatt et liv siden tirsdag, da jeg hadde utviklingspsykologi-eksamen. Jeg har rett og slett valgt å ta et fag om gangen, eller av gangen som norsklærerne vil jeg skal skrive.. Det betyr at jeg hadde fra tirsdag kveld til fredag på å lære meg alt pensum fra personlighetpsykologi, i tillegg til fulle dager på jobb. Jeg klarte faktisk å lære meg en god del, men om jeg har klart å svare det sensor vil, det gjenstår å se.. Jeg er i hvert fall ferdig. Og stryker jeg, ja, da stryker jeg. Det var synd!

I kveld skal jeg ha helt FRI! herlig!!

Ha ei herlig helg! Håper dere er velsignet med bedre vær enn vi har i Trondheim. Jeg starta dagen med å sykle til eksamen i sludd.....

1 kommentar:

  1. Kathrine!
    Jeg så ditt vakre åsyn i går, men fikk ikke pratet med deg før konserten begynte. Men du var så fin!!
    Håper du nyter helga og at du får pustet litt mellom jobb og lesing. Jeg er så leileilei av å lese, men ellers er livet fint;)

    SvarSlett