Sider

lørdag 25. august 2012

Interiørdilla

I det siste har jeg hatt skikkelig dilla på interiør. Jeg synes det er så gøy å sitte å surfe på nett etter fine møbler, og bare drømme meg bort. Planen min er å bruke god tid på å lete og finne fine møbler jeg liker, og på den måten se om jeg klarer å finne en rød tråd i stilen. Jeg har så lyst å ha et fint og gjennomført hjem, den gangen jeg får meg et hjem i Stavanger-regionen. I tillegg tenker jeg at hvis jeg liker noen av de møblene jeg finner nå, om ett år, så er det mer greit å legge litt penger i det, for da kommer jeg mest sannsynlig ikke til å gå lei eller endre smak med det første. Vil dere se litt av det jeg har funnet og så langt falt for?

















Møblene er fra forskjellige butikker. Sengene og den øverste lenestoler er fra designeren Thomas Hill, jeg synes sengene er så utrolig kule! Noen møbler er fra Living andre er fra Ellos. Jeg visste ikke før igår at Ellos har møbler. 
Fant du noe du likte?

3 kommentarer:

  1. Digga den senga til Thomas hill, skam kul:)

    SvarSlett
  2. Her va d stor variasjon i stilene. Tenke nok dokk ska få dokk et vakkert hjem.....

    SvarSlett
  3. oh! så mye fint! det lønne seg å ta god tid t å tenka! :)

    SvarSlett