Sider

tirsdag 17. juli 2012

Sommerferie

Forrige uke var jeg i Danmark sammen med min flotte svigerfamilie. Vi koste oss virkelig! Huset vi bodde i var enormt, både i størrelse og i utseende. Det var virkelig flott! Det var både innendørs basseng og badmintonbane, og nok tumleplass til 19 stykker.

Jeg og Kristian  tok en kjærestetur til København den ene dagen. Det var veldig koselig, og det ble tid til mye shopping :) En dag ble også tilbrakt i legoland.

Vi koste oss masse!

 Soverommet vårt. Som dere ser var det stor nok plass. Dette var nemlig ett av de minste soverommene
 Loftstua..
 Maja og onkel Kristian på tur.
 Mine flotte, spreke, gavmilde og omsorgsfulle svigerforeldre
 Line og Filip har kledd seg ut som prins og prinsesse. Jeg mener jo at de ikke trenger å kle seg ut som det, de er jo en prins og ei prinsesse.
 Astrid står tålmodig og venter på at de andre barna skal bli ferdige med utkledningen.
 Lille, skjønne Noah
 Vi feiret svigermors 60-årsdag.
 Filip og Line koser seg sammen.
 Et stort Arne-glis fra storsjarmøren.
 Farmor/mormor sammen med alle barnebarna
 Arne passer godt på Noah.
 Jakob gjør seg til i bilen. Man får det ikke kjekkere enn man gjør det til selv.
 Tante Katrine sammen med Margrethe og Maja i Legoland
Line har funnet mammas solbriller og lager show for fotografen.

2 kommentarer:

  1. For et koseligt innlegg kjære deg:)

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere har en bra ferie:) Kos deg videre skjønne du! Jeg har forresten fått meg jobb;) Så alt ordner seg!

    SvarSlett