Sider

onsdag 24. april 2013

dag 9

Det ble ingen fødsel idag. Vi har gått å ventet hele dagen. De har vurdert det løpende om Robin fikk bli eller måtte ut. Til slutt kom legen og sa at de lar han være, enn så lenge.
Blodtrykket er høyt, 146/104, og proteinutskillelsen er høy, men stabil. Det er egentlig min allmenntilstand som avgjør hvor fort Robin må ut. Jeg merker ikke så mye til det, annet enn at jeg blir mer og mer trøtt og sliten.

Heldigvis har jeg hatt verdens beste Kristian hos meg i hele dag, noe som har vært utrolig godt! Hadde aldri klart dette uten han! Han er helt fantastisk!

Det vi vet foreløpig nå er at jeg får spise frokost imorgen tidlig, så vurderer de situasjonen på ny etter nye prøver i morgen.

Så det var dagens lille oppdatering.

2 kommentarer:

  1. Takk for oppdatering, har tenkt så mye på dere idag! Godt at Kristian er hos deg, jeg heier på dere :) Gi en lyd om det er noe jeg kan bidra med. Mange klemmer fra Ingrid <3

    SvarSlett
  2. <3 <3 Love you, strong woman!

    SvarSlett